وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی: درخواست مجمع خیرین سلامت قم در خصوص سرای سالمندان را پیگیری می کنم

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: باید اجازه بدهیم مردم با راحتی کارهای خودشان را انجام بدهند و به همین منظور در وزارتخانه اولین مصوبه‌ای که داشتیم بحث مقررات‌زدایی است و سازمان‌ها مکلف شدند مقررات‌زدایی کنند.

حجت‌الله عبدالملکی طی سخنانی در جلسه خیرین سلامت استان قم که عصر امروز برگزار شد، اظهار داشت: یکی از بهترین جلساتی که در این هفته داشتیم همین جلسه است.

وی با بیان این که یکی از سیاسی‌های دولت سیزدهم مردمی‌ کردن امور است، افزود: وقتی که برای وزارتخانه برنامه خواستند مردمی‌ کردن و حمایت از تشکل‌ها یکی از 7 محور اصلی برنامه‌های من بود.

عبدالملکی ابراز داشت: در گام اول هدفمان این است که موانع را از پیشروی مردم برداریم چرا که ضوابط دست و پاگیر زیادی وجود دارد که کار را برای تشکل های مردمی سخت کرده است.

وی تاکید کرد: باید اجازه بدهیم مردم با راحتی کارهای خودشان را انجام بدهند و به همین منظور در وزارتخانه اولین مصوبه‌ای که داشتیم بحث مقررات‌زدایی است و سازمان‌ها مکلف شدند مقررات‌زدایی کنند.

وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی با بیان این که با جدیت این کار را انجام می‌دهیم، تصریح کرد: هم‌افزایی با تشکل‌های مردمی یکی دیگر از برنامه‌های اصلی ما است چرا که معتقدیم نباید نگاه انحصارگرایی وجود داشته باشد.

وی افزود: دولت به این مهم اعتقاد دارد و در دستگاه‌ها و سازمان‌ها نیز این موضوع با جدیت پیگیری می‌شود.

عبدالملکی در خصوص صحبت‌هایی برخی از اعضای خیرین سلامت استان قم در خصوص تامین زمین مورد نیاز جهت تاسیس سرای سالمندان قم و حمایت‌های دولت در زمینه صدور مجوزهای لازم و توضیحات مدیر کل بهزیستی استان قم ابراز داشت حتما این موضوع  را پیگیری می کنم.
لازم به ذکر است مجمع خیرین سلامت قم در برنامه ای بلند مدت در صدد راه اندازی سایتی در زمینه ارایه خدمات توانبخشی و بهزیستی در قم هستند و پیگیری های لازم جهت تامین زمین این مجموعه بزرگ در دست بررسی است .

کد خبر 42426

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد